Το σχολείο μας συμμετέχει φέτος για δεύτερη συνεχή φορά στο Φεστιβάλ STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για την Προσχολική Εκπαίδευση. Σε αυτή τη διοργάνωση, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας κατάφεραν να ξεχωρίσουν, αποσπώντας στο 4ο Φεστιβάλ το Βραβείο Καλύτερης Παρουσίασης!
Το φετινό θέμα, “Από την Ανθρώπινη στην Τεχνητή Νοημοσύνη”, αποτέλεσε μια μοναδική πρόκληση. Με την ομάδα των «Μεγάλων Αστεριών», εργαστήκαμε με θέμα: «Μαθαίνουμε και δημιουργούμε με την Τεχνητή Νοημοσύνη!» στοχεύοντας να αναδείξουμε πως η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να «αγκαλιάζει» την καθημερινότητα μας στο σχολείο . Τα παιδιά επιστράτευσαν όλη τους τη φαντασία για να δημιουργήσουν κατασκευές, να διαμορφώσουν μια επιδαπέδια πίστα και να παρουσιάσουν το έργο τους προγραμματίζοντας ένα ρομπότ, ενισχύοντας έτσι τη δημιουργική και υπολογιστική τους σκέψη.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους Μεγάλους Αστερίες που με τον ενθουσιασμό τους και τη διάθεση να ανακαλύψουν τον κόσμο της καινοτομίας, απέδειξαν ότι η γνώση είναι το πιο όμορφο ταξίδι!!!





