Από την Γη στον Άρη!!
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου του σχολείου μας συμμετέχουν στο 3ο Φεστιβάλ STEM & Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για την Προσχολική Εκπαίδευση και αποσπούν “Βραβείο Πρωτότυπων Υποδομών Διαβίωσης στον Άρη”! Το θέμα του Φεστιβάλ είναι: “Μπορούμε να επιβιώσουμε στον Άρη;” Οι Μεγάλοι Αστερίες προτείνουν ιδέες, δημιουργούν κατασκευές και παρουσιάζουν την δουλειά τους, προγραμματίζοντας ένα ρομπότ. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο από την συμμετοχή των Μεγάλων Αστεριών στο κανάλι του STEM Education στο Youtube!




























